Маркетингові послуги
Ваш успіх — наше головне завдання! Наші маркетологи створюють інноваційні рішення, що дозволяють будувати стратегію вашого розвитку та підвищувати впізнаваність бренду.
Маркетинговий аудит: оцінка бізнес-процесів, мотиваційної системи, рекламних каналів, аналітики.
Маркетингові дослідження: вивчення ринку, бренду, клієнтів та тенденцій.
Розробка маркетингових стратегій: довгострокове і короткострокове планування, запуск нових продуктів




- Визначимо ступені відповідності структури маркетингу цілям і завданням компанії;
- Аналіз існуючих бізнес-процесів в маркетингу та їх ефективність;
- Аналіз роботи вашої маркетинг-команди, виходячи з завдань;
- Оцінка релевантності системи мотивації
- Аналіз ваших систем аналітики і метрик
- Аналіз ефективності рекламних каналів та вашої комунікації.
По результатам аудиту ви отримаєте рекомендації щодо:
- Оптимальної структури маркетингу в компанії;
- Оптимальної організації бізнес-процесів;
- Побудови системи сучасного маркетингу в компанії;
- Комунікації з вашою цільовою аудиторію
- Метрик які покращать вашу маркетинг-аналітику
- Дослідження ринку. Оцінюємо розмір ринку, його структуру, зростання, потенціал і конкурентне середовище.
- Дослідження бренду. Аналізуємо BHT (Brand Health Tracking, трекінг здоров’я бренду), вплив бренду на аудиторію, його визнання, упізнаваність і ставлення клієнтів до нього.
- Дослідження нового продукту. Оцінюємо інтерес покупців до нового продукту, його переваги та недоліки.
- Сегментація ринку. Визначаємо різні сегменти ринку та їх характеристики для створення персоналізованих пропозицій.
- Дослідження трендів. Вивчаємо нові тенденції, зміни у поведінці клієнтів та інших факторів, які впливають на ринок.
- Дослідження клієнтів. Аналізуємо поведінку споживачів, їхні потреби, побажання, скарги, рівень задоволеності тощо.
- Маркетинговий аналіз внутрішніх та зовнішніх факторів — SWOT-аналіз.
- Будуємо довгострокові стратегії бізнесу
- Розробляємо стратегії виведення продуктів на ринок Німеччини, відбудови від конкурентів
- Позиціонування та адаптація вашого продукту до ринку Німеччини
- Проводимо дослідження та аналітику
- Будуємо середньострокові та короткострокові маркетингові плани:
- - Продуктову стратегію;
- - Асортиментну стратегію;
- - Комунікаційно-медійну стратегію;
- - Стратегію просування.
Маркетингова стратегія дозволяє
- збільшити прибуток
- зберегти чи зміцнити свої ринкові позиції
- запустити новий продукт
- підвищити конкурентоспроможність
Маркетингова стратегія дозволяє
- збільшити прибуток
- зберегти чи зміцнити свої ринкові позиції
- запустити новий продукт
- підвищити конкурентоспроможність