Маркетингові послуги

Маркетингові послуги

Ваш успіх — наше головне завдання! Наші маркетологи створюють інноваційні рішення, що дозволяють будувати стратегію вашого розвитку та підвищувати впізнаваність бренду.

Маркетинговий аудит: оцінка бізнес-процесів, мотиваційної системи, рекламних каналів, аналітики.
Маркетингові дослідження: вивчення ринку, бренду, клієнтів та тенденцій.
Розробка маркетингових стратегій: довгострокове і короткострокове планування, запуск нових продуктів
  • Визначимо ступені відповідності структури маркетингу цілям і завданням компанії;
  • Аналіз існуючих бізнес-процесів в маркетингу та їх ефективність;
  • Аналіз роботи вашої маркетинг-команди, виходячи з завдань;
  • Оцінка релевантності системи мотивації
  • Аналіз ваших систем аналітики і метрик
  • Аналіз ефективності рекламних каналів та вашої комунікації.

По результатам аудиту ви отримаєте рекомендації щодо:

  • Оптимальної структури маркетингу в компанії;
  • Оптимальної організації бізнес-процесів;
  • Побудови системи сучасного маркетингу в компанії;
  • Комунікації з вашою цільовою аудиторію
  • Метрик які покращать вашу маркетинг-аналітику
  • Дослідження ринку. Оцінюємо розмір ринку, його структуру, зростання, потенціал і конкурентне середовище.
  • Дослідження бренду. Аналізуємо BHT (Brand Health Tracking, трекінг здоров’я бренду), вплив бренду на аудиторію, його визнання, упізнаваність і ставлення клієнтів до нього.
  • Дослідження нового продукту. Оцінюємо інтерес покупців до нового продукту, його переваги та недоліки.
  • Сегментація ринку. Визначаємо різні сегменти ринку та їх характеристики для створення персоналізованих пропозицій.
  • Дослідження трендів. Вивчаємо нові тенденції, зміни у поведінці клієнтів та інших факторів, які впливають на ринок.
  • Дослідження клієнтів. Аналізуємо поведінку споживачів, їхні потреби, побажання, скарги, рівень задоволеності тощо.
  • Маркетинговий аналіз внутрішніх та зовнішніх факторів — SWOT-аналіз.
  • Будуємо довгострокові стратегії бізнесу
  • Розробляємо стратегії виведення продуктів на ринок Німеччини, відбудови від конкурентів
  • Позиціонування та адаптація вашого продукту до ринку Німеччини
  • Проводимо дослідження та аналітику
  • Будуємо середньострокові та короткострокові маркетингові плани:
  • - Продуктову стратегію;
  • - Асортиментну стратегію;
  • - Комунікаційно-медійну стратегію;
  • - Стратегію просування.

Маркетингова стратегія дозволяє

  • збільшити прибуток
  • зберегти чи зміцнити свої ринкові позиції
  • запустити новий продукт
  • підвищити конкурентоспроможність

Маркетингова стратегія дозволяє

  • збільшити прибуток
  • зберегти чи зміцнити свої ринкові позиції
  • запустити новий продукт
  • підвищити конкурентоспроможність

Contact

  • Charlottenstrasse 89, 10117 Berlin
  • +49-1628870111